Benvenuti à Hebei Nanfeng!

Trè Highlights di HVCH

1. Disegnu ultra-compact per una vita di serviziu mejorata: U novuriscaldatore di refrigerante d'alta tensionepresenta un disignu modulare ultra-compact cù alta densità di putenza termica.A riduzzione di a dimensione di u pacchettu è a massa generale permette ancu una migliore durabilità è una vita di serviziu allargata, cù elementi riscaldanti di film posteriore chì duranu 15 000 ore o più.Grazie à u disignu modulare, l'alimentazione hè altamente flessibile è presenta un dispositivu di accensione di refrigerante, cù una carica rapida opzionale di 800 V.
2. Perdita di putenza più chjuca, tempu di risposta più veloce:HVCHusa l'ultime tecnulugia di l'elementu di film grossu (TFE), induve l'elementu di riscaldamentu hè cumplettamente immersa in u liquidu di rinfrescante, risultatu in una perdita di energia minima.Sta tecnulugia migliurà u rendiment di l'energia di a bateria mantenendu una temperatura equilibrata in u pacchettu di batteria è in l'internu di a batteria.A perdita di putenza hè ridutta mentre l'efficienza hè aumentata.A causa di a massa termale bassa di HVCH, hà una densità di putenza termale assai alta è un tempu di risposta veloce cù menu cunsumu di bateria, allargendu cusì a gamma di batterie di l'automobile.Inoltre, a tecnulugia supporta capacità di sensazione diretta di a temperatura.
3. Versioni duali dispunibuli per una risposta flexible à i bisogni:riscaldatore di liquidu high voltagehè attualmente dispunibule in versioni di riscaldatore à piastra unica è doppia piastra, tramindui integrati in una robusta carcassa d'aluminiu cù un eccellente schermu elettromagneticu.U riscaldatore unicu piattu hè rispunsevuli di solu unu di igestione termica di batterieo funzioni di riscaldamentu di cockpit è hè costu-efficace;u riscaldatore à doppia piastra pò fà e duie funzioni è hà una superficia di trasferimentu di calore circa 80% più grande di u riscaldatore à piastra unica.
Inoltre, l'HVCH hè dispunibule in diverse dimensioni per diversi mudelli, cù una gamma di putenza da 3KW à 10 KW è tensioni di furnimentu applicabili da 180 à 800 volts.Per impedisce a unità di surriscaldamentu, u sistema si chjude automaticamente in casu di malfunzionamentu.

Riscaldatore di refrigerante PTC02

Tempu di Postu: Feb-28-2023