Benvenuti à Hebei Nanfeng!

Analisi di l'aria condizionata di parcheghju

Aria condizionata di parcheghjuhè u "pneumaticu di ricambio" di l'aria condizionata di a vittura originale, pò risolve u prublema di camioni, parcheghju di machini di custruzzione ùn pò micca aduprà l'aria condizionata di a vittura originale.Sicondu l'indagine, i cunduttori di camioni di longa distanza passanu a maiò parte di l'annu in u "mobile d'alta velocità", quasi a mità di i cunduttori sceglienu di passà a notte in vittura.Ma u nostru uriginaleclimatizzatore di vitturaùn hè micca solu u cunsumu di carburante assai altu, ma ancu fàciule à portà u mutore, è ci sò ancu i risichi di sicurità, cum'è l'avvelenamentu di CO.Dunque, l'aria condizionata di parcheghju diventa un cumpagnu indispensabile di riposu longu per i camionisti.Aria condizionata di parcheghjuhè un sistema di climatizazione guidatu da a batteria o altri dispositi quandu u veiculu hè parcheggiatu è u mutore hè stata spenta, chì hè un supplementu à l'aria condizionata tradiziunale è hè largamente utilizatu in camioni pisanti.L'aria condizionata di parcheghju di i veiculi di carburante generale hà un compressore è un ventilatore di rinfrescante indipendenti, è hè alimentatu da a batteria di u veiculu, cusì l'aria condizionata di u parcu deve avè una funzione di prutezzione di a tensione di a batteria durante l'operazione.L'aria condizionata di parcheghju di i veiculi elettrici ponu sparte un compressore è un dispositivu di rinfrescante cù l'aria condizionata in funzione.
A seguita hè una introduzione à a stallazione di terzu partitu di i climatizzatori di parcheghju.Ci sò quattru tipi, ognunu cù un prezzu differente.
1. Condizionatori d'aria di parcheghju in u tettu, chì necessitanu duie persone per installà è travaglià à l'altitudine, basicamente necessitanu caccià u tettu superiore o tagliate u tettu.
2. Parallel parking air conditioner, installazione cumplessu, altu esigenze per a stallazione di cunniscenza circuit maestru, u maestru generale generale nè disposti à stallà.

AIR CONDITIONER CAMION

3. Backpack tipu d'aria condizionata di parcheghju, a stallazione hè relativamente simplice.
4. Inverter plus aria condizionata casa.
Sè vo vulete a stallazione di terzu partitu, più ricumandemu top-mounted parking air conditioner.In questu schema, pò mantene a bateria per un bellu pezzu per avè u putere, ùn hè micca bisognu di preoccupassi di u mutore ùn pò micca inizià.


Tempu di Postu: Feb-22-2023