Benvenuti à Hebei Nanfeng!

Introduzione è principiu di travagliu di u riscaldatore di parcheghju

U riscaldatore di carburante di vittura, cunnisciutu ancu com'è uriscaldatore di parcheghjusistema, hè un sistema di riscaldamentu ausiliari indipendente nant'à u veiculu, chì pò ièssiri usatu dopu à u mutore hè spentu, è pò dinù furnisce riscaldamentu ausiliari durante a guida.Sicondu u tipu di carburante, pò esse divisu inriscaldatore di parcheghju à gasolina d'ariasistema èariariscaldatore di parcheggio dieselsistema.A maiò parte di i camioni grossi è e macchine di custruzzione utilizanu un sistema di riscaldamentu di gasu diesel, è e vitture domestiche utilizanu principalmente un sistema di riscaldamentu d'acqua à benzina.

Ch'ella sia benzina o diesel, u riscaldatore di parcheghju hà un sistema per furnisce un riscaldamentu ausiliariu per a vittura.Hè solu chì i mudelli chì sò furnuti sò diffirenti, è tutti anu i so vantaghji.

U principiu di travagliu di u sistema di riscaldamentu di parcheghju hè di caccià una piccula quantità di carburante da u cisterna di carburante à a camera di combustione di u riscaldatore di parcheghju, è dopu u carburante hè brusgiatu in a camera di combustione per generà calore, riscalda u refrigerante di u mutore o l'aria, è poi dissipate u calore à a cabina attraversu u radiatore À u listessu tempu, u mutore hè ancu riscaldatu.In questu prucessu, u putere di a bateria è una certa quantità di carburante seranu cunsumati.Sicondu a dimensione di u riscaldatore, a quantità di carburante necessariu per un riscaldamentu varieghja da 0,2 litri à 0,3 litri.

U sistema di riscaldamentu di parcheghju hè cumpostu principarmenti di sistema di furnimentu d'aria intake, sistema di furnimentu di carburante, sistema d'ignizione, sistema di raffreddamentu è sistema di cuntrollu.U so prucessu di travagliu pò esse divisu in cinque fasi di travagliu: tappa di ingressu, tappa di iniezione di carburante, tappa di mischju, tappa di ignizione è combustione è tappa di trasferimentu di calore.

1. A pompa d'acqua centrifuga principia a pompa di prova per verificà s'ellu hè normale a via d'acqua;

2. Dopu chì u circuitu di l'acqua hè normale, u mutore di u fan rotate per soffià l'aria à traversu u tubu di ingressu, è a pompa di l'oliu di dosage pompa l'oliu in a camera di combustione attraversu u tubu di input;

3. L'ignition plug ignites;

4. Dopu chì u focu hè ignitu à u capu di a camera di combustione, brusgia cumplitamenti à a cuda, è u gasu di scarico hè scaricatu da u tubu di scarico:

5. U sensoru di flame pò sensu s'ellu l'ignizione hè nantu à a temperatura di u gasu di l'exhaust, è s'ellu hè, a bugia sarà spenta;

6. U calore hè assorbita è purtatu da l'acqua attraversu u scambiatore di calore, è circulate à u cisterna di l'acqua di u mutore:

7. U sensoru di a temperatura di l'acqua sente a temperatura di l'outlet di l'acqua.Se raggiunge la temperatura impostata, si spegnerà o riduce il livello di combustione:

8. U cuntrollu di l'aria pò cuntrullà u voluminu di ingesta di l'aria di combustione per assicurà l'efficienza di a combustione;

9. U mutore di fan pò cuntrullà a vitezza di l'aria entrante;

10. U sensoru di prutezzione di u surriscaldamentu pò detectà chì quandu ùn ci hè micca acqua o a via d'acqua hè bluccata è a temperatura hè più altu di 108 gradi, u riscaldatore serà automaticamente spento.

riscaldatore di parcheggio d'aria diesel02Riscaldatore di parcheghju d'aria à benzina


Tempu di Postu: Feb-22-2023