U sistema di gestione termica di i veiculi puramente elettrici ùn solu assicura un ambiente di guida cunfurtevule per u cunduttore, ma cuntrolla ancu a temperatura, l'umidità, a temperatura di l'aria di alimentazione, ecc. di l'ambiente internu. Cuntrolla principalmente a temperatura di a batteria di putenza. U cuntrollu di a temperatura di a batteria di putenza hè di assicurà a sicurezza di u veiculu elettricu. Un prerequisitu impurtante per un funziunamentu efficiente è sicuru di l'automobile.
Ci sò parechji metudi di raffreddamentu per e batterie di putenza, chì ponu esse divisi in raffreddamentu à aria, raffreddamentu à liquidu, raffreddamentu à dissipatore di calore, raffreddamentu à materiale di cambiamentu di fase è raffreddamentu à tubi di calore.
Una temperatura troppu alta o troppu bassa affetterà e prestazioni di e batterie à ioni di litiu, ma diverse temperature anu effetti diversi nantu à a struttura interna di a batteria è e reazioni chimiche ioniche.
À basse temperature, a cunduttività ionica di l'elettrolitu durante a carica è a scarica hè bassa, è l'impedenze à l'interfaccia elettrodu pusitivu/elettrolitu è à l'interfaccia elettrodu negativu/elettrolitu sò alte, ciò chì affetta l'impedenza di trasferimentu di carica nantu à e superfici di l'elettrodi pusitivi è negativi è a diffusione di l'ioni di litiu in l'elettrodu negativu. velocità, affettendu infine indicatori chjave cum'è e prestazioni di scarica di a velocità di a batteria è l'efficienza di carica è scarica. À basse temperature, una parte di u solvente in l'elettrolitu di a batteria si solidificherà, rendendu difficiule a migrazione di l'ioni di litiu. Cù a diminuzione di a temperatura, l'impedenza di reazione elettrochimica di u sale elettroliticu cuntinuerà à aumentà, è ancu a costante di dissociazione di i so ioni cuntinuerà à diminuisce. Quessi fattori influenzeranu seriamente a velocità di muvimentu di l'ioni in l'elettrolitu riduce a velocità di reazione elettrochimica; è durante u prucessu di carica di a batteria à bassa temperatura, a difficultà in a migrazione di l'ioni di litiu pruvucarà a riduzione di l'ioni di litiu in dendriti metallichi di litiu, risultendu in a decomposizione di l'elettrolitu è una maggiore polarizazione di concentrazione. Inoltre, l'anguli acuti di sta dendrite di metallu litiu ponu facilmente perforà u separatore internu di a batteria, pruvucendu un cortocircuitu in a batteria è pruvucendu un accidente di sicurezza.
L'alta temperatura ùn farà micca solidificà u solvente elettroliticu, nè riducerà a velocità di diffusione di l'ioni di sale elettroliticu; à u cuntrariu, l'alta temperatura aumenterà l'attività di reazione elettrochimica di u materiale, aumenterà a velocità di diffusione di l'ioni è accelererà a migrazione di l'ioni di litiu, dunque in un certu sensu l'alte temperature aiutanu à migliurà e prestazioni di carica è scarica di e batterie à ioni di litiu. Tuttavia, quandu a temperatura hè troppu alta, accelererà a reazione di decomposizione di u film SEI, a reazione trà u carbone incrustatu in litiu è l'elettrolitu, a reazione trà u carbone incrustatu in litiu è l'adesivu, a reazione di decomposizione di l'elettrolitu è a reazione di decomposizione di u materiale catodicu, affettendu cusì seriamente a vita di serviziu è e prestazioni di a batteria. Prestazioni d'usu. E reazioni sopra sò quasi tutte irreversibili. Quandu a velocità di reazione hè accelerata, i materiali dispunibili per e reazioni elettrochimiche reversibili in a batteria saranu rapidamente ridutti, causendu un calu di e prestazioni di a batteria in un cortu periodu di tempu. È quandu a temperatura di a batteria cuntinueghja à cresce oltre a temperatura di sicurezza di a batteria, a reazione di decomposizione di l'elettrolitu è di l'elettrodi si verifica spontaneamente in a batteria, chì genera una grande quantità di calore in un cortu periodu di tempu, vale à dì, si verifica un guastu termicu di a batteria, chì farà chì a batteria sia cumpletamente distrutta. In u picculu spaziu di a scatula di a batteria, u calore hè difficiule da dissipà in u tempu, è u calore s'accumula rapidamente in un cortu periodu di tempu. Questu hè assai prubabile di causà a rapida diffusione di u guastu termicu di a batteria, pruvucendu u fumu, l'incendiu spontaneu o ancu l'esplosione di u paccu di batteria.
A strategia di cuntrollu di a gestione termica di i veiculi puramente elettrici hè: U prucessu di partenza à fretu di a batteria di putenza hè: prima di avvià u veiculu elettricu, uBMSverifica a temperatura di u modulu di batteria è paraguna u valore mediu di a temperatura di u sensore di temperatura cù a temperatura obiettiva. Se a temperatura media di u modulu di batteria attuale Se a temperatura hè più alta di a temperatura obiettiva, u veiculu elettricu pò parte nurmalmente; se u valore mediu di a temperatura di u sensore hè più bassu di a temperatura obiettiva, uRiscaldatore PTC EVCi vole à accendelu per inizià u sistema di preriscaldamentu. Durante u prucessu di riscaldamentu, u BMS surveglia a temperatura di a batteria in ogni mumentu. Mentre a temperatura di a batteria aumenta durante u funziunamentu di u sistema di preriscaldamentu, quandu a temperatura media di u sensore di temperatura righjunghje a temperatura desiderata, u sistema di preriscaldamentu smette di funziunà.
Data di publicazione: 9 di maghju di u 2024