I veiculi elettrichi sò diventati senza sapè un strumentu di mobilità familiare. Cù a rapida diffusione di i veiculi elettrichi, l'era di i veiculi elettrichi, chì sò à tempu rispettuosi di l'ambiente è pratichi, hè stata ufficialmente inaugurata. Tuttavia, da e caratteristiche di i veiculi elettrichi, induve a batteria furnisce tutta l'energia, a lotta per l'efficienza energetica esiste sempre. In risposta, Hyundai Motor Group hà vultatu a so attenzione à a "gestione termica" per migliurà l'efficienza di i veiculi elettrichi. Introducemu a tecnulugia di gestione termica di i veiculi elettrichi di NF Group chì massimizza e prestazioni è l'efficienza di i veiculi elettrichi.
Tecnulugie di gestione termica (HVCH) necessariu per a pupularizazione di i veiculi elettrichi
U calore inevitabilmente generatu da i veiculi elettrichi hà un impattu significativu nantu à l'efficienza energetica, secondu cumu sò aduprati. Se l'efficienza hè aumentata in u prucessu di dissipazione è assorbimentu di u calore, i dui metudi di utilizà e funzioni di cunvenienza è di assicurà a distanza di guida ponu esse catturati simultaneamente.
Più funzioni di cunfortu sò aduprate in un veiculu elettricu, più putenza di a batteria hè aduprata è più corta hè a distanza di guida.
In generale, circa u 20% di l'energia elettrica sparisce in calore durante a trasmissione di putenza di i veiculi elettrici. Dunque, u più grande prublema per i veiculi elettrici hè di minimizà l'energia termica sprecata è di aumentà l'efficienza di l'elettricità. Non solu què, ma da e caratteristiche di i veiculi elettrici chì furniscenu tutta l'energia da a batteria, più funzioni di cunvenienza sò aduprate, cum'è i dispositivi di divertimentu è di co-assistenza, più chjuca hè a distanza di guida.
Inoltre, l'efficienza di a batteria diminuisce in l'invernu, a distanza di guida diminuisce di u solitu è a velocità di carica diventa più lenta. Per risolve questi prublemi, NF Group travaglia per riduce u cunsumu d'energia utilizendu u calore di scarto generatu da diversi cumpunenti di campu di battaglia di veiculi elettrichi per sistemi di pompa di calore per u riscaldamentu internu, ecc.
À u listessu tempu, NF Group cuntinueghja à fà ricerche nantu à e tecnulugie future di gestione termica chì migliuraranu l'efficienza di e batterie di i veiculi elettrichi. Trà elle, ci sò ancu tecnulugie chì saranu prestu prodotte in massa, cum'è u "New Concept Heating System" o u novu "Heated Glass Defrost System" per minimizà l'energia furnita da a batteria per u riscaldamentu. Inoltre, NF Group sviluppa una infrastruttura di carica chjamata "External Thermal Management Battery Charging Station". Studiemu ancu a "logica di cuntrollu di co-assistenza persunalizata basata nantu à l'IA" chì pò migliurà a comodità di u cunduttore è prufittà di effetti di risparmiu energeticu quandu si utilizanu dispositivi di co-assistenza in i veiculi elettrichi.
Stazione di travagliu di gestione termica esterna per mantene a temperatura di a batteria in una larga gamma di cundizioni di carica
In generale, e batterie sò cunnisciute per mantene una velocità di carica è un'efficienza ottimali à circa 25˚ mantenendu una temperatura di C. Dunque, se a temperatura esterna hè troppu alta o troppu bassa, questu porterà à una diminuzione di e prestazioni di a batteria EV è à una diminuzione di a velocità di carica. Hè per quessa chì una certa gestione di a temperatura di e batterie EV hè impurtante. À u listessu tempu, a gestione di u calore generatu durante a carica di a batteria à alta velocità richiede ancu più attenzione. Perchè caricare a batteria cù più putenza genererà più calore.
A stazione di gestione termica esterna di u Gruppu NF prepara acqua di raffreddamentu calda è fredda separatamente, indipendentemente da a temperatura esterna, è a furnisce à l'internu di u veiculu elettricu durante a carica, creendu cusì un riscaldatore PTC.Riscaldatore di refrigerante PTC/Riscaldatore d'aria PTCnecessariu per u sistema di gestione termica.
A logica di cuntrollu collaborativu persunalizatu basata nantu à l'IA migliora u cunfortu è l'efficienza di l'utente
U Gruppu NF aiuta i cunduttori di veiculi elettrichi à minimizà u funziunamentu di i so dispositivi d'assistenza è sviluppa una "logica di cuntrollu d'assistenza persunalizata basata nantu à l'IA" chì risparmia energia. Si tratta di una tecnulugia in a quale u cunduttore ampara i paràmetri di co-assistenza preferiti abituali di u veiculu IA è furnisce à u cunduttore un ambiente di co-assistenza ottimizatu per contu soiu, tenendu contu di varie cundizioni cum'è u clima è a temperatura.
A logica di cuntrollu di coordinazione persunalizata basata nantu à l'IA prevede i bisogni di i passageri è u veiculu crea da per ellu l'ambiente di coordinazione interna ottimale.
I vantaghji di a logica di cuntrollu collaborativu persunalizatu basata nantu à l'IA includenu: Prima, hè cunveniente chì u ciclista ùn hà micca bisognu di operà direttamente u dispusitivu di co-assistenza. L'IA pò prevede u statu di co-assistenza desideratu di u ciclista è implementà u cuntrollu di co-assistenza in anticipu, cusì a temperatura ambiente desiderata pò esse ottenuta più rapidamente chè quandu u ciclista opera direttamente u dispusitivu di co-assistenza.
Siconda, postu chì u dispusitivu di co-assistenza hè utilizatu menu spessu, i buttoni fisichi utilizati per u cuntrollu di co-assistenza ponu esse integrati in u schermu tattile invece di esse implementati in l'internu di u veiculu. Si prevede chì sti cambiamenti cuntribuiscenu à a realizazione di cabine di pilotaggio ultra-sottili è spazii interni più ampi in i futuri veiculi elettrici.
Infine, u cunsumu energeticu di e batterie di i veiculi elettrichi pò esse ligeramente riduttu. Minimizendu l'operazione di assistenza mutuale di i passageri per mezu di una logica pertinente, si pò fà un cuntrollu progressivu è pianificatu di u cambiamentu di statu termicu per massimizà u risparmiu energeticu. Soprattuttu, se a logica di cuntrollu di l'aiutu mutuale persunalizatu basata nantu à l'IA hè ligata à a logica di cuntrollu di gestione termica integrata di u veiculu elettricu, si prevede chì e prestazioni di u cunsumu energeticu previstu possinu esse migliurate senza l'intervenzione di i passageri. In altre parole, più precisa hè a previsione di u futuru, più energia pò esse cuntrullata sistematicamente, migliurendu cusì l'efficienza di a batteria è minimizendu u cunsumu energeticu da a perspettiva di a gestione energetica tutale di u veiculu.
Data di publicazione: 29 di marzu di u 2023