U chjamu di a natura selvaggia spinge parechji viaghjatori à cumprà un camper. L'avventura hè fora, è solu u penseru di quella destinazione perfetta hè abbastanza per mette un surrisu nantu à a faccia di qualcunu. Ma l'estate hè vicinu. Face più caldu fora è i camperisti stanu cuncependu modi per stà freschi. Mentre un viaghju à a spiaggia o in muntagna hè un ottimu modu per rinfrescà si, vulete sempre stà freschi mentre guidate è parcheghjate.
Questu hè ciò chì porta tanti appassionati di camper à circà u megliu climatizzatore per camper chì ponu truvà.
Ci sò parechje opzioni dispunibili. Eccu alcuni cunsiglii basi per aiutà vi à sceglie u megliu.Climatizatore per camperper i vostri bisogni.
capisce i vostri bisogni
Prima di cumprà un climatizzatore, duvete sapè quanti BTU avete bisognu per rinfriscà u vostru camper. Questa cifra hè basata annantu à a superficia di u camper. I camper più grandi averanu bisognu di più di 18.000 BTU per mantene u spaziu frescu in modu regulare. Ùn vulete micca cumprà un climatizzatore troppu debule chì ùn rinfrischerà micca u vostru camper in modu adeguatu. Eccu un graficu praticu per aiutà à calculà i vostri bisogni.
Quale climatizzatore per camper hè adattatu per u vostru stile?
Ci sò parechje opzioni viabili da sceglie quì.
1.Climatizatore di tettu per camper
Questa hè una scelta pupulare. Siccomu si trova nantu à u tettu di u camper, questu climatizzatore ùn occupa micca spaziu supplementu in u camper. A maiò parte di i climatizzatori di tettu funzionanu trà 5.000 è 15.000 BTU/ora. Hè una cifra mudesta cunsiderendu chì più di u 30% di l'energia hè dissipata attraversu e prese d'aria. Un climatizzatore di tettu pò rinfrescà una zona di 10 piedi per 50 piedi.
L'unità hè rinfriscata da l'aria esterna è alimentata da u vostru camper. Sicondu a dimensione di u dispusitivu, pò aduprà assai energia, dunque ùn hè micca a megliu scelta per quelli chì risparmianu energia o chì amanu andà in campeghju fora di a rete. I climatizzatori di tettu ponu ancu esse cari da riparà. Pone u climatizzatore nantu à u tettu l'espone à l'aria umida, causendu ruggine è forse batteri.
Hè ancu difficiule per a ghjente cumuna d'installà climatizzatori di tettu. Certi pesanu più di 100 libbre, dunque ci vole duie o più persone per fà l'installazione. Ci hè ancu assai fili è prese d'aria da cunnette currettamente. Sè ùn avete micca e qualificazioni adatte, ùn duvete micca pruvà questu.
2. Climatizatore muntatu in fondu
Cù l'aumentu di i bisogni di a ghjente in quantu à u rumore internu, certi pruduttori di camper anu cuminciatu à studià l'usu di climatizzatori muntati in fondu per furnisce rinfrescamentu/riscaldamentu per u camper. I climatizzatori muntati in fondu sò generalmente stallati sottu à u lettu o in fondu à u divanu di u ponte in u camper. , u tavulu di u lettu è u divanu oppostu ponu esse aperti per facilità a manutenzione successiva. Unu di i vantaghji di u climatizzatore muntatu in fondu hè di riduce u rumore fattu da u climatizzatore quandu hè in funzione.
U funziunamentu ottimale di un climatizzatore sottu u pianale serà determinatu da a pusizione curretta d'installazione. Prima di tuttu, pruvate à esse u più vicinu pussibule à l'asse, è generalmente sceglite d'installallu di fronte à a porta di u camper. U climatizzatore hè assai simplice da installà, ma sò necessarie aperture in u pianu di u veiculu per u scambiu d'aria (entrata è uscita) è u drenaggiu di a condensa. Sè avete bisognu di utilizà un telecomandu à infrarossi per cuntrullà, avete bisognu d'installà u dispusitivu di trasmissione à infrarossi vicinu à u climatizzatore per facilità l'operazione remota.
Data di publicazione: 25 di ghjugnu di u 2024