In a nostra vita di viaghju in camper, l'accessori principali di a vittura determinanu spessu a qualità di u nostru viaghju. Cumprà una vittura hè cum'è cumprà una casa. In u prucessu di cumprà una casa, u climatizzatore hè un apparecchiu elettricu indispensabile per noi.
In generale, pudemu vede dui tipi di climatizzatori in i camper, chì sò divisi in climatizzatori speciali per camper è climatizzatori domestici. Inutile dì chì i vantaghji di i climatizzatori speciali sò cumpletamente currispondenti à l'installazione di u veiculu. Hè specificamente cuncipitu per i camper in termini di design, cunsumu energeticu, spaziu è resistenza à i scossa. U climatizzatore domesticu hè cuncipitu per l'usu domesticu, è a maiò parte di i camper sò mudificati da i passageri. L'unità interna di u climatizzatore domesticu occupa assai spaziu, è u cablaggio, l'isolamentu è l'impermeabilizazione ùn ponu esse garantiti. Ancu più impurtante, l'unità interna hè faciule da allentà durante i colpi di guida, ciò chì porta potenziali periculi per a sicurezza.
I climatizzatori per i camper sò divisi inclimatizzatori di tettuè i climatizzatori di fondu.
Climatizatore di tettu: faciule d'installà è occupa menu spaziu, ma perchè ùn ci hè micca una pipeline per u trasportu, l'effettu di raffreddamentu è di riscaldamentu hè ligeramente inferiore à quellu di u climatizatore di fondu.
Climatizatori di fonduU raffreddamentu è u riscaldamentu sò più efficienti chè i climatizzatori di u tettu. Tuttavia, u prucessu d'installazione hè cumplicatu, è hè necessariu di mette i canali d'aria sottu à u bagagliaghju è u pianu, chì hè difficiule d'installà dopu, è occuperà ancu u spaziu di almacenamentu in a vittura, dunque l'inventariu hè relativamente chjucu.
I climatizzatori sò ancu divisi in climatizzatori à frequenza fissa è climatizzatori à inverter.
Climatizatore à frequenza fissa: Accendete a macchina è impostate a temperatura necessaria. Dopu avè righjuntu a temperatura specificata, a macchina continuerà à funziunà. Siccomu funziona tuttu u tempu, cunsumarà più elettricità chè u climatizatore à inverter. Hè soprattuttu adupratu in climatizatori di bassa gamma in camper.
Climatizatore à inverter: Impostate a temperatura necessaria dopu avè acceso a macchina, è a macchina si fermerà quandu a temperatura specificata hè raggiunta. In paragone cù u climatizatore à frequenza fissa, risparmierà assai energia. Hè soprattuttu adupratu in climatizatori di alta gamma in camper.
In termini di tipu d'alimentazione, hè divisa in 12V, 24V, 110V/Climatizatore per camper 220VClimatizatori di parcheghju 12V è 24V: Ancu s'è u cunsumu d'elettricità hè più sicuru, a corrente necessaria hè assai grande, è i requisiti di capacità di a batteria sò ancu assai alti.
Climatizatore di parcheghju 110V/220V: Pò esse cunnessu à a rete elettrica quandu si parcheghja in un campeghju, ma s'ellu ùn ci hè micca una alimentazione esterna, pò cuntà nantu à una batteria di grande capacità è un inverter per un cortu periodu, è deve esse adupratu cù un generatore per un longu periodu.
In tuttu, per a ricerca di cunfortu è praticità, u climatizzatore di parcheghju 110V/220V hè u più adattatu, è hè ancu u tipu di camper più caricatu in u mondu.
Data di publicazione: 21 di maghju di u 2024