Cum'è a principale fonte d'energia di i veiculi à nova energia, e batterie sò di grande impurtanza per i veiculi à nova energia. Durante l'usu attuale di u veiculu, a batteria serà cunfruntata à cundizioni di travagliu cumplesse è variabili.
À bassa temperatura, a resistenza interna di e batterie à ioni di litiu aumenterà è a capacità diminuirà. In casi estremi, l'elettrolitu si congelerà è a batteria ùn pò esse scaricata. E prestazioni à bassa temperatura di u sistema di batteria saranu assai affettate, ciò chì si traduce in e prestazioni di putenza di i veiculi elettrici. Riduzione di l'eccessu di carica è di l'autonomia. Quandu si caricanu veiculi à energia nova in cundizioni di bassa temperatura, u BMS generale riscalda prima a batteria à una temperatura adatta prima di caricarla. S'ellu ùn hè micca gestitu currettamente, porterà à una sovraccarica di tensione istantanea, chì si traduce in un cortocircuitu internu, è ponu accade ulteriore fumu, focu o ancu splusioni.
À alta temperatura, s'è u cuntrollu di u caricatore falla, pò causà una reazione chimica viulenta in a batteria è generà assai calore. Sè u calore s'accumula rapidamente in a batteria senza u tempu di dissipà si, a batteria pò perde, liberà gas, fumà, ecc. In casi gravi, a batteria brusgiarà viulentamente è sploderà.
U sistema di gestione termica di a batteria (Battery Thermal Management System, BTMS) hè a funzione principale di u sistema di gestione di a batteria. A gestione termica di a batteria include principalmente e funzioni di raffreddamentu, riscaldamentu è equalizazione di a temperatura. E funzioni di raffreddamentu è riscaldamentu sò principalmente adattate per u pussibule impattu di a temperatura ambiente esterna nantu à a batteria. L'equalizazione di a temperatura hè aduprata per riduce a differenza di temperatura in l'internu di u paccu di a batteria è impedisce u decadimentu rapidu causatu da u surriscaldamentu di una certa parte di a batteria. Un sistema di regulazione à circuitu chjusu hè cumpostu da un mediu termoconduttore, un'unità di misurazione è di cuntrollu è un'attrezzatura di cuntrollu di a temperatura, in modu chì a batteria di putenza possa funziunà in un intervallu di temperatura adattatu per mantene u so statu d'usu ottimale è assicurà e prestazioni è a durata di vita di u sistema di batteria.
1. Modu di sviluppu di u mudellu "V" di u sistema di gestione termica
Cum'è cumpunente di u sistema di batteria di putenza, u sistema di gestione termica hè ancu sviluppatu in cunfurmità cù u mudellu di sviluppu di u mudellu V "di l'industria automobilistica. Cù l'aiutu di strumenti di simulazione è un gran numeru di verifiche di prova, solu in questu modu si pò migliurà l'efficienza di u sviluppu, risparmià u costu di sviluppu è u sistema di garanzia. Affidabilità, sicurezza è longevità.
Quì sottu hè u mudellu "V" di u sviluppu di u sistema di gestione termica. In generale, u mudellu hè custituitu da dui assi, unu urizzuntale è unu verticale: l'asse urizzuntale hè cumpostu da quattru linee principali di sviluppu in avanti è una linea principale di verificazione inversa, è a linea principale hè u sviluppu in avanti. , tenendu contu di a verificazione inversa à ciclu chjusu; l'asse verticale hè custituitu da trè livelli: cumpunenti, sottosistemi è sistemi.
A temperatura di a batteria affetta direttamente a sicurezza di a batteria, dunque a cuncepzione è a ricerca di u sistema di gestione termica di a batteria hè unu di i compiti più critichi in a cuncepzione di u sistema di batteria. A cuncepzione è a verificazione di a gestione termica di u sistema di batteria devenu esse realizate in stretta cunfurmità cù u prucessu di cuncepzione di a gestione termica di a batteria, u sistema di gestione termica di a batteria è i tipi di cumpunenti, a selezzione di i cumpunenti di u sistema di gestione termica è a valutazione di e prestazioni di u sistema di gestione termica. Per assicurà e prestazioni è a sicurezza di a batteria.
1. Requisiti di u sistema di gestione termica. Sicondu i parametri d'entrata di cuncepimentu cum'è l'ambiente d'usu di u veiculu, e cundizioni di funziunamentu di u veiculu è a finestra di temperatura di a cellula di a batteria, realizà un'analisi di a dumanda per chiarificà i requisiti di u sistema di batteria per u sistema di gestione termica; i requisiti di u sistema, secondu l'analisi di i requisiti determinanu e funzioni di u sistema di gestione termica è l'ubbiettivi di cuncepimentu di u sistema. Quessi ubbiettivi di cuncepimentu includenu principalmente u cuntrollu di a temperatura di a cellula di a batteria, a differenza di temperatura trà e cellule di a batteria, u cunsumu energeticu di u sistema è u costu.
2. Quadru di u sistema di gestione termica. Sicondu i requisiti di u sistema, u sistema hè divisu in sottosistema di raffreddamentu, sottosistema di riscaldamentu, sottosistema d'isolamentu termicu è sottosistema di ostruzione termica (TRo), è i requisiti di cuncepimentu di ogni sottosistema sò definiti. À u listessu tempu, l'analisi di simulazione hè realizata per verificà inizialmente u cuncepimentu di u sistema. Cum'èRiscaldatore di raffreddamentu PTC, Riscaldatore d'aria PTC, pompa d'acqua elettronica, ecc.
3. Cuncepimentu di i sottosistemi, prima determinate l'ubbiettivu di cuncepimentu di ogni sottosistema secondu u cuncepimentu di u sistema, è dopu realizate a selezzione di u metudu, u cuncepimentu di u schema, u cuncepimentu dettagliatu è l'analisi di simulazione è a verificazione per ogni sottosistema à turnu.
4. Cuncepimentu di e parti, prima determinate l'ubbiettivi di cuncepimentu di e parti secondu u cuncepimentu di u sottosistema, è dopu realizate un'analisi dettagliata di cuncepimentu è simulazione.
5. Fabricazione è prova di pezzi, fabricazione di pezzi, è prova è verificazione.
6. Integrazione è verificazione di i sottosistemi, per l'integrazione di i sottosistemi è a verificazione di e prove.
7. Integrazione è prova di u sistema, integrazione di u sistema è verificazione di e prove.
Data di publicazione: 02 di ghjugnu 2023